모바일게임 사업계획서
Millionaire Trade Simulation Love Vegas Card/Casino Another Big Bang Strategic Simulation WAP Games Demo
Phone Display WAP Game Screen Captures
JAVA Virtual Machine Game Demo Seed Bowling Sports Rebel Pebble Glider Action Flight/Arcade Arcade Adventure Arcade
JAVA Game Screen Captures As displayed on Mobile Phones
3 명의 창업자로 회사 설립 현재 50 명의 직 원 개발자의 비율이 85% Corp.
20XX 한국 최초의 모바일 게임 컨텐츠 공급 한국 최초로 모든 무선 통신회사에 서비스 시작 20XX 무선통신회사로부터 컨텐츠 공급자로서는 처음으로 이윤분배를 받음 세계 최초로 JAVA game 개발 Sun Microsystems 의 J2ME 착수 / 발매 발표 당시 소개 된 바 있음 20XX Invited shareholder in SK Telecom’s IMT2000 / 3G consortium license Hutchison Telecom 을 통해 홍콩에 서비스 시작 처음이자 유일한 JAVA mobile book solution “m-Book” 시작 KDDI 를 통해 일본에 서비스 시작 Milestones
Developing and updating around 4 WAP games each month Largest library of WAP Games in the World Over 22 WAP games developed War of Heroes Saint Feanor Another Big Bang Millionaire Lover Land War Love Vegas Moneypoly The Stones Waptrice Dee Yo! Ruimo Personality Test Puzzle Land Quiz Land Role Playing Game Card/Casino Board Games Simulation Character Game Others WAP Game Contents
Developing around 6 Virtual Machine games each month Largest library of Virtual Machine Games in the World Developed 34 JAVA Games JAVA/Virtual Machine Games List Sea Fox Battle T-tres HappyBank Seed Canon Bubble Sniper Glider Action Arith Cannon Business Man Hurricane Hook Rebel Pebble Treasure Hunter Samurai Hexa Warehouse Block City Nemo Queen-Cookie C-Rail IV Nemo Queen Reversi Freecell Gomok Klondike Hoola Gostop Poker Stopped Vietnam Cards Aphrodite’s Child Kuiken Super Battle Typing Bowling Takoyaki King Never Look Back Arcade Puzzle Board Casino Others
Gaming and are the Killer Wireless Internet Applications today Korea Wireless Internet Airtime Data Usage% Gaming and are the Killer Wireless Internet Applications today
The Wireless Gaming Value Chain Game Provision Service Provision Internet Access Content Aggregator Game Developer Game Producer Game Portal Mobile Operator Portal End-User Advertise, Sponsor, Merchant Sites Subscription Usage Fee Revenue Distribution Revenue Flow Usage Fee Airtime/Data
Billing Types: Hit Per Page Daily Usage Subscription (Billing on Usage) WAP Billing Model
Billing Types: Daily Version Monthly Version Full Version (Billing Per Downloads) VM Billing Model
Vision Goal >> 세계 최고 / 최대의 Mobile Game Community Network 형성 Our Road… >> 최첨단기술로 개발된 최상의 게임 제공 >> 컴투스와 무선통신 회사의 공동 수익 극대화 >> Global 화를 위한 끊임없는 노력 >> 세계 각 지역에 Development Lab Center 설립 >> 지역에 맞는 컨텐츠와 지역 특성에 적합한 인력 확보 Why Invest/Partner with Com2uS >> 세계 최대의 Java game Library >> Mobile game 개발을 선두로 이끌어 가는 Engineers >> Mobile game 에 집중적인 투자 >> Mobile game 개발에 필요한 최적의 Infrastructure >> 성공을 보장하는 Business model >> stock option 이 보장된 JAVA Engineers >> Good Idea pool >> 모든 개발자들이 hardcore Gamer Building Worldwide coverage of Wireless Operators
Globalization 유럽, 미국시장 개척을 위한 추가적인 게임 준비 및 localizing Major Player 들과의 전략적 제휴 파트너 물색 서비스 실시 중인 국가들 : >> Korea >> Hong Kong >> Japan 서비스를 위한 협상 진행 중인 국가들 : >> China >> USA >> UK >> Singapore >> Brazil >> Germany >> Taiwan >> Spain >> Finland >> Australia >> France >> Italy